måndag 20 juni 2016

Sommarterminen är här!



Burlesque chairdance, som ni ser på videon ovan, är bara en av dagens alla klasser som går att testa på helt kostnadsfritt. Vi ses väl snart och dansar loss?

Idag är det ingen vanlig dag för idag börjar sommarterminens öppethusvecka på vårt allas älskade danspalats. Jag vet inte hur det är för er men för mig känns det som rena rama högtiden. Stämningen som jag vet kommer att möta mig när jag öppnar dörren till dansskolan, alla skratt, allt dansande... jag är ivrig som ett litet barn. Allt nytt, allt gammalt - det är underbart alltihop! Sommarterminerna är dessutom alltid extra härliga enligt mig. Det är något speciellt med att kunna gå till dansen utan jacka och med brunbrända ben efter en heldag i solen, det är oövervinneligt. Likaså de dagar då regnet öser ner, vilket det med största sannolikhet kommer att göra nån gång ibland, när man själv tar över rollen som sol på grund av all värme och utstrålning man alltid finner på denna ljuvliga plats. Åh, jag tror att jag spricker av glädje och förväntan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar